Ads Top

The Sun Interview 5: Charmaine Sheh lead by courage, will film if offered


[The Sun 06/04/2012]



視后佘詩曼闖影圈波折重重,主演多部電影均不算收得,慘變票房毒藥的她不諱言電視人難闖影圈,但她仍大無畏繼續勇於嘗試。

咁耐以嚟,我都係主攻電視劇,期間我有嘗試拍電影,好多人覺得電視人好難入影圈,其實都會係!始終觀眾層面唔同,所以要睇劇本,可能我喺電視方面遇到嘅運數,係比電影圈好,希望繼續有機會拍到好電影啦!不過真係可遇不可求,問我有冇驚咗?咁又唔會,有人搵我都會照拍,我電影產量唔算多,咁多年嚟梗係有推過戲啦!我最想演講述女人心態嘅戲,舊年同導演葉念琛合作《人約離婚後》,反應都唔錯,其實佢搵過我好多次,係誠意打動我,我都有睇過佢嘅《十分愛》系列,我都好鍾意,所以都想同佢再合作。

TVB做到悶向外闖

講番當年(06年)憑《鳳凰四重奏》贏得雙料視后,直頭係夢想成真!嗰個獎對TVB每個演員都係一個好大目標,亦都係我當時目標,估唔到一次過拎晒兩個!當時我都有啲迷失,好似冇嘢追求咁,仲可以點叻法?我不斷諗應該點做,終於畀我諗到去內地闖闖!當時想走但未係時候又未約滿,後來臨約滿就諗足兩年,因為係好大決定,唔知可唔可以承受呢個壓力同轉變。其實嗰兩年喺TVB演戲覺得好悶,對手、監製同導演都係嗰啲人,驚觀眾都覺得悶。我希望事業可以再有突破,好似最近同胡軍合作(內地劇《建元風雲》),佢係內地知名度好高嘅演員,可以接觸吓內地製作單位好開心,會主力攻吓內地,TVB就一年拍一部。

後記:各奔前「情」

向來面對傳媒甚有經驗的佘詩曼,談到「男友」話題時自是應付自如,答得相當大體。整個訪問中,小記發現阿佘談起舊愛陳浩民與差點發展的鄭嘉穎時反應不一,前者似乎在回憶往事,但提到嘉穎卻一副甜絲絲的樣子,幾段情的深與淺、甜與酸,盡在不言中!

No comments:

Powered by Blogger.