Ads Top

The Sun Interview 1: Charmaine Sheh missed out plenty of chances in love


[The Sun 02.04.2012]


個性率直的無綫視后佘詩曼入行以來緋聞不絕,慘被冠以「姣佘」稱號,阿佘曾為此心情低落,深夜時分亦要打長途電話給母親訴苦,她說:「好多唔係事實都寫!」仍是單身的阿佘坦言曾錯過不少機會,亦不要有錢伴侶,深信月老有朝一日會為她穿針引線安排Mr. Right。阿佘將一連五日跟讀者分享感情、友情、伯樂、入行捱窮及拍電影的心聲。

畀人話係「姣佘」,問我有冇反感?其實開頭係有唔開心,啱啱入行就咁寫,好多唔係事實都寫,有時心諗,我都冇去過嗰度,冇做過,冇講過佢是非,做咩要咁講我啫!不過後來冇理咁多,咁多年嚟佢哋要寫咩我控制唔到,冇人幫到你,寫到佢爛咪唔會再寫囉!嗰幾年媽咪未返番香港住,我半夜收工4點半,返去沖個涼都5、6點,都會打長途電話畀佢傾偈。媽咪叫我唔好理,話唔寫你先驚,自己、媽咪同朋友知你係點咪得囉!使乜理咁多,你見到嗰啲人咩?

「唔係要嫁有錢人」

好多人話我緋聞多多,其實初入行時唔知咩係緋聞,死都講唔係同埋答冇,但係出來效果唔係咁,睇多兩次知道咁講係唔Work,你鍾意寫咩就寫咩啦!畀人話我係「緋聞女王」,乜原來有咁嘅稱號?我冇咩感覺喎!我都唔知有冇因為咁影響男仔追我,啲男仔都唔會同我講,話其實好鍾意你,不過你咁多緋聞就唔追你喇!唔會o架嘛!其實我都想遇到一個同我一樣嘅人,係用對眼去睇,而唔係用隻耳去聽嘅人。

咁多年經歷咗好幾段感情,都唔會Set理想對象係點,其實我要求從來唔係高,唔係要嫁個有錢人,唔係一早嫁咗啦!我要自己好鍾意,甚至我鍾意佢多過佢鍾意我。幾時結婚?都係緣分注定啦!過去嘅經歷令我領會到Timing好緊要,其實即係緣分,你遇到就點都走唔甩,之前就算係仇人都會一齊,但要分開就點挽留都挽留唔到,就算自己事業都唔可以掌握晒,更何況係兩個人嘅事!其實我愛情觀不嬲都隨意,一向都係開心行先!

「做我男友都辛苦」

以前我唔會為愛情放棄事業,但依家會!唔關經歷多咗事,因為每個人唔同階段、年紀需要唔同嘅嘢,當時係搏殺期,搵錢吖嘛!我要有目標,要做得更好,所有感情嚟到都睇唔入眼,幾好條件都唔會放個心入去,可能都會試一試嘅……但其實個心根本唔喺度,就算出十次街都冇用,不過實際上都唔會出到咁多次街啦!以前拍拖真係冇咩做,呢樣係代價,亦係自己選擇,冇得後悔,當時做我男友都辛苦o架!所以咪散囉!冇辦法!都有錯過咗唔少機會o架!(明日待續)

拉扯9年:女孤身.男有家

阿佘入行後緋聞不斷,不過要數最「長情」的,莫過於她與陳浩民的一段情。02年,他們合作電影《情緣汽水機》後被爆過從甚密,兩人皆例牌否認,但同年10月,一段疑似二人情慾對話的錄音曝光,鬧得滿城風雨,緋聞其後「流傳」多年,更一度被指在雲景道築愛巢,但他們堅持只以「好朋友」及「生死交」相稱,但有指阿佘因難忍男友花心,決定揮劍斬情絲。

06年,阿佘在電視節目中承認戀情,並指因傳媒壓力及男方經常不在港而分手。去年男方在內地娶妻生女,正式為彼此的緣分畫上句號。

No comments:

Powered by Blogger.