Ads Top

Charray MV - Time Travel Love


Found this from Koe's blog. This creative MV was made by Miao.


To download the MV, go click here.

The original song was sung by Kelly Chen: 穿越时空遇见你.

Lyrics:
风吹动了记忆 是不是见过你
我为什么心里 有强烈的感应
还来不及犹豫 就已经爱上你
我不该拥抱你 怕伤了谁的心
不可以 却不得已
怎么能抗拒 这双眼睛

未完的爱
是轮回的原因
我想要你
跟我一样肯定
相见恨晚
但我们不死心
不管有多少难题

天布满了乌云 捉弄着我和你
爱要用几辈子 去学着不放弃
不容易 眼泪挡不住
相爱的心

约好的爱 是我们的宿命
我想跟你 在今生有结局
等待千年 凭着一个约定
是你wo……
ho……

1 comment:

  1. Anonymous6:28 pm

    wow, this mv rocks. i can imagine it being a drama about past tragic lovers reuniting in the present to finish their curtailed love story. Really nice incorporation of the scenes. ;)

    R.J.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.