Ads Top

Only Told You - JJ Lin

It's been quite some time since I last updated my background music. My newest pick is 只对你说 (Only Told You) from 林俊傑 (JJ Lin) newest album, 曹操(Cao Cao).

Image Hosted by ImageShack.us
(Okay, he doesn't look great, but he's not an idol singer anyway. It's the music he made that counts)

只对你说 - 林俊傑

站在寂寞的舞台上
灯光下拖着自己的影子
音乐重复我们共同的忧伤
不是每一次的演唱
就可以淡忘明天没有你
In my heart we'll never be apart
残留手上的香味提醒我
在数位相机里留下的承诺
每一封简讯传出的思念
都对你说
(Saranghaeyo)means I love you
代表着我离不开你
每分每秒每一个声音
只有你撒娇会让我微笑
(Saranghaeyo)只对你说
I will love you and forevermore
我答应 baby you will see
每一个我都属于你
Oh baby I will love you because
我都属于你


Download

Other songs recommendation: 曹操 (Cao Cao), 原來 (Originally).

No comments:

Powered by Blogger.