Ads Top

阿 佘 要 錢 唔 要 公

開 工 大 吉   要 錢 唔 要 公 阿 佘 交 換 情 人 禮 陳 浩 民 冇 份



今 日 是 情 人 節 , 由 於 佘 詩 曼 要 拍 劇 , 故 她 會 在 工 作 中 度 過 佳 節 , 日 前 她 亦 已 揚 言 不 會 跟 陳 浩 民 在 情 人 節 會 面 , 寧 願 跟 好 友 交 換 情 人 節 禮 物 。 阿 佘 又 笑 言 不 恨 有 桃 花 , 反 而 恨 賺 錢 , 寄 望 新 一 年 能 身 體 健 康 搵 真 銀 。

佘 詩 曼 於 今 個 農 曆 新 年 依 然 忙 個 不 停 , 初 一 要 返 無 出 席 拜 年 活 動 , 初 四 又 要 拍 攝 劇 集 《 Yummy Yummy 》 和 《 隨 時 候 命 》 , 就 算 情 人 節 也 不 能 幸 免 , 照 樣 要 開 工 。 問 阿 佘 會 否 與 緋 聞 男 友 陳 浩 民 吃 飯 共 度 今 日 情 人 節 ? 她 日 前 耍 手 擰 頭 地 說 : 「 千 祈 唔 好 , 未 係 時 候 唔 好 做 係 時 候 , 我 冇 諗 過 呢 樣 好 多 年 , 所 有 節 日 我 都 要 開 工 , 情 人 節 、 生 日 、 過 年 、 聖 誕 都 一 定 係 拍 。 」 好 友 送 朱 古 力 眼 看 別 人 有 影 皆 雙 , 阿 佘 豈 非 很 可 憐 ? 她 說 : 「 唔 會 , 公 司 唔 知 幾 多 人 , 女 仔 之 間 都 可 以 送 禮 , 又 有 fans 同 同 事 , 重 有 朋 友 送 朱 古 力 畀 我 食 。 」 由 於 阿 佘 的 家 人 在 外 地 居 住 , 故 此 獨 居 的 阿 佘 對 新 年 一 向 沒 多 大 感 覺 , 只 會 在 年 初 一 穿 新 衣 以 及 到 泰 國 拜 四 面 佛 。 問 阿 佘 為 何 不 希 望 真 命 天 子 盡 快 現 身 ? 她 說 : 「 冇 求 呢 樣 , 隨 緣 啦 , 我 唔 急 。 」 問 阿 佘 有 否 買 桃 花 增 桃 花 運 ? 她 馬 上 笑 道 : 「 花 瓣 係 咁 跌 落 , 掃 到 手 軟 都 未 掃 完 呀 。 咁 麻 煩 , 咪 搞 ! 極 其 量 都 係 買 盆 水 仙 。 」 盼 進 軍 飲 食 業 阿 佘 表 示 不 恨 桃 花 , 反 而 較 恨 錢 , 她 說 : 「 我 對 家 收 入 都 滿 意 , 希 望 可 以 再 好 啦 , 咁 我 都 有 諗 過 搞 小 生 意 , 最 好 搞 飲 食 , 因 為 自 己 鍾 意 食 , 同 朋 友 又 有 個 聚 腳 點 , 但 真 係 冇 時 間 , 又 唔 可 以 交 晒 畀 人 睇 , 力 不 到 不 為 財 , 遲 再 諗 啦 。 」




special credit to shehsheh.com and kim

No comments:

Powered by Blogger.