Ads Top

佘 詩 曼 : 小 圈 子 人 類 天 性

蘋果日報

佘 詩 曼 去 年 主 演 的 無 劇 《 金 枝 慾 孽 》 大 受 歡 迎 , 劇 中 六 宮 佳 麗 為 爭 寵 鬥 得 難 分 難 解 , 反 映 現 今 社 會 爭 鬥 的 劇 情 , 令 觀 眾 看 得 甚 有 共 鳴 。 雖 然 阿 佘 過 往 曾 多 次 表 示 電 視 台 花 旦 之 間 的 競 爭 非 如 《 金 》 劇 般 誇 張 , 但 她 承 認 彼 此 確 存 競 爭 , 更 有 人 搞 小 圈 子 。
問 阿 佘 電 視 台 是 否 有 人 搞 小 圈 子 ? 她 說 : 「 小 圈 子 就 一 定 有 , 冇 法 啦 , 呢 係 人 類 天 性 , 每 個 人 有 自 己 朋 友 , 可 以 自 己 選 擇 去 結 交 , 唔 埋 堆 當 然 會 少 朋 友 , 睇 自 己 點 取 捨 , 有 人 唔 介 意 , 會 好 獨 立 、 比 較 我 行 我 素 ; 有 人 又 大 情 大 性 , 冇 乜 所 謂 。 」
阿 佘 表 示 在 電 視 台 不 乏 朋 友 , 但 真 正 的 知 心 友 卻 得 郭 羨 妮 一 個 , 她 說 : 「 傾 到 心 事 朋 友 一 定 唔 多 , 玩 得 埋 、 可 以 相 處 開 心 就 可 以 好 多 。 」 問 阿 佘 是 否 覺 得 在 圈 難 覓 知 心 友 ? 她 說 : 「 係 呀 , 因 為 自 己 試 過 俾 人 出 賣 , 會 驚 ! 」

被 利 用 做 宣 傳
阿 佘 透 露 當 年 出 賣 她 的 人 是 台 的 花 旦 , 時 至 今 天 , 對 方 依 然 在 圈 內 打 滾 , 阿 佘 說 : 「 件 事 都 過 好 耐 , 可 以 話 當 時 我 有 俾 佢 利 用 做 宣 傳 , 時 我 只 係 唔 知 點 解 佢 要 咁 做 , 係 十 萬 個 為 甚 麼 ! 我 唔 可 以 相 信 , 我 一 齊 玩 、 一 齊 燒 食 , 又 上 去 佢 屋 企 。 發 生 一 事 之 後 , 都 唔 使 再 同 佢 了 解 , 因 為 成 件 事 已 經 好 明 , 我 友 誼 從 此 就 冇 , 所 以 我 唔 想 再 一 次 被 出 賣 , 唔 想 再 一 次 受 傷 害 , 因 為 真 係 好 驚 ! 以 後 就 小 心 , 保 護 自 己 , 但 其 實 呢 事 社 會 上 每 個 角 落 都 發 生 緊 , 呢 情 況 都 好 正 常 。 」


郭 羨 妮 最 傾
年 前 阿 佘 拍 攝 《 帝 女 花 》 一 劇 後 , 與 被 傳 鬧 不 和 的 郭 羨 妮 竟 變 成 死 黨 , 郭 羨 妮 更 是 阿 佘 在 圈 中 的 最 真 心 朋 友 , 阿 佘 說 : 「 郭 羨 妮 知 我 最 多 秘 密 , 佢 畀 我 感 覺 好 真 , 其 實 我 兩 個 性 格 幾 似 , 好 直 ! 佢 可 以 畀 到 我 好 信 任 感 覺 。 拍 《 帝 女 花 》 時 話 我 不 和 , 時 我 根 本 未 識 佢 , 一 句 都 未 講 過 , 但 我 兩 個 都 好 願 意 踏 出 第 一 步 , 化 解 呢 , 傾 偈 時 都 係 講 不 可 告 人 秘 密 呀 , 哈 哈 ! 」

爭 獎 項   唔 想 排 隊
佘 詩 曼 連 續 兩 年 在 無 台 慶 頒 獎 禮 大 熱 倒 灶 , 談 及 兩 逢 滑 鐵 盧 , 阿 佘 淡 然 說 : 「 今 年 失 敗 係 出 年 推 動 力 , 台 慶 段 時 間 係 幾 難 過 , 邊 個 唔 想 獎 呀 ? 但 獎 得 一 個 , 總 有 人 開 心 、 有 人 唔 開 心 。 」
阿 佘 續 說 : 「 頒 獎 禮 前 , 心 情 少 不 免 有 緊 張 , 要 話 畀 自 己 聽 放 鬆 , 唔 好 睇 得 咁 重 , 唔 好 因 為 一 個 頒 獎 禮 先 至 拍 好 個 劇 , 你 要 為 拍 好 劇 而 拍 , 頒 獎 禮 只 不 過 係 一 個 藝 人 一 年 付 出 鼓 勵 , 有 頒 獎 禮 係 會 令 人 進 步 , 令 人 成 長 。 」

盼 實 至 名 歸
電 視 台 有 不 少 人 都 曾 稱 阿 佘 入 行 多 年 , 又 是 公 司 包 薪 藝 員 , 論 排 隊 都 應 該 輪 到 她 獎 , 阿 佘 說 : 「 我 聽 過 好 多 人 咁 講 , 但 我 希 望 個 獎 係 實 至 名 歸 , 唔 係 話 要 排 隊 至 輪 到 我 。 」

Image Hosted by ImageShack.us
早 前 阿 佘 入 圍 角 逐 無 女 主 角 獎 , 她 坦 言 有 很 大 壓 力 。

曾 遭 花 旦 出 賣 唔 敢 埋 堆
佘 詩 曼 歎 難 與 陳 浩 民 進 一 步

佘 詩 曼 和 陳 浩 民 的 緋 聞 傳 了 接 近 三 年 , 去 年 阿 佘 曾 稱 要 觀 察 對 方 , 才 決 定 有 否 發 展 機 會 。 相 隔 一 年 , 阿 佘 笑 言 仍 未 觀 察 完 , 她 日 前 在 將 軍 澳 接 受 本 報 訪 問 時 說 : 「 答 案 不 變 , 都 係 好 朋 友 , 佢 都 唔 香 港 , 你 估 我 唔 使 做 咩 ? 日 拍 夜 拍 , 咁 樣 好 難 踏 前 一 步 , 都 冇 時 間 去 認 真 相 處 。 」

墮 愛 河   即 諗 結 婚 「 姻 緣 冇 得 心 急 」
不 過 , 全 世 界 都 認 定 阿 佘 和 陳 浩 民 已 是 一 對 , 阿 佘 即 笑 道 : 「 有 好 處 有 唔 好 處 , 好 處 係 好 似 好 專 一 , 唔 好 處 係 會 令 我 減 少 被 人 追 機 會 。 」 到 底 阿 佘 還 要 觀 察 陳 浩 民 哪 一 方 面 ? 她 笑 說 : 「 姻 緣 呢 樣 冇 得 心 急 , 我 係 唔 想 離 婚 人 , 唔 鍾 意 見 到 小 朋 友 爹 媽 咪 分 開 , 唔 開 心 成 世 。 家 開 始 拍 拖 , 都 有 好 大 機 會 會 諗 到 結 婚 , 所 以 對 拍 拖 唔 會 輕 舉 妄 動 。 」

讚 樂 觀 冇 機 心
在 阿 佘 心 目 中 , 陳 浩 民 有 優 點 亦 有 缺 點 , 她 說 : 「 佢 好 樂 觀 、 好 開 心 , 冇 機 心 , 缺 點 係 優 柔 寡 斷 。 」 阿 佘 自 與 陳 浩 民 傳 拍 拖 後 , 幾 乎 與 緋 聞 斬 纜 , 惟 獨 年 前 拍 攝 劇 集 《 西 關 大 少 》 時 與 張 智 霖 再 傳 緋 聞 , 不 過 她 對 傳 言 卻 嗤 之 以 鼻 說 : 「 清 者 自 清 , 我 私 底 下 從 來 未 試 過 出 一 次 街 , 我 對 呢 新 聞 已 經 處 之 泰 然 , 幾 難 再 傷 害 到 我 。 」
阿 佘 說 , 曾 希 望 二 十 七 歲 結 婚 , 因 為 她 很 喜 歡 小 孩 子 , 心 想 趁 三 十 歲 前 生 BB , 孩 子 會 更 加 健 康 活 潑 , 但 現 已 二 十 九 歲 的 她 說 : 「 都 過 呢 個 年 紀 , 幻 滅 咯 , 但 家 醫 學 昌 明 , 亦 都 唔 再 諗 幾 時 結 婚 生 仔 , 睇 緣 份 啦 ! 」

男 友 隨 傳 隨 到
其 實 在 阿 佘 心 , 她 要 的 男 朋 友 會 是 哪 一 類 人 ? 她 想 了 一 想 便 笑 道 : 「 大 家 相 處 舒 服 係 大 前 提 , 唔 需 要 掩 飾 , 但 我 對 拍 拖 都 好 鬼 自 私 , 要 佢 身 邊 時 就 身 邊 , 有 做 時 就 唔 想 佢 度 。 」

Image Hosted by ImageShack.us
佘 詩 曼 承 認 花 旦 之 間 存 有 競 爭 , 有 人 玩 埋 堆 搞 小 圈 子 , 令 她 難 尋 知 心 友 。


Example

courtesy of www.shehsheh.com

No comments:

Powered by Blogger.